Profilaktyka

Regularne wizyty w naszej klinice i korzystanie z zabiegów profilaktycznych pozwalają na zachowanie własnego zdrowego uzębienia, a tym samym pięknego uśmiechu do późnej starości.

Dbając o zdrowy i piękny uśmiech naszych pacjentów, kładziemy duży nacisk na profilaktykę uzębienia i jamy ustnej. Systematyczne zabiegi profilaktyczne wykonywane w gabinecie stomatologicznym odgrywają ogromną rolę w zapobieganiu próchnicy, chorobom przyzębia oraz innym chorobom zębów i jamy ustnej.

W naszej klinice przypominamy pacjentom, o profilaktycznych wizytach przynajmniej raz na 6-12 miesięcy, Podczas wizyt profilaktycznych przeprowadzamy kontrolę uzębienia i jamy ustnej. Właściwa profilaktyka pozwala na eliminację przykrego zapachu z ust, zmniejsza przebarwienia (od papierosów, kawy, herbaty itp.) i zapewnia poczucie świeżości.

W ramach profilaktyki stomatologicznej naszym pacjentom oferujemy:

• lakierowanie,

• likwidowanie nadwrażliwości,
  • fluoryzację,
  • lakowanie,
  • naukę poprawnego szczoteczkowania,
  • czyszczenie zębów,
  • skaling,
  • pakiety higienizacyjne.

Zabiegi, które są wykonywane podczas wizyt profilaktycznych, mają również na celu przeciwdziałanie rozwojowi bakterii powodujących powstawanie kamienia czy paradontozy tj. skaling, czyli zabieg usunięcia kamienia nazębnego – przeciwdziała paradontozie.

W naszej przychodni wykonywany jest przy pomocy specjalnego urządzenia, które nie powoduje uszkodzenia szkliwa. Czyszczenie zębów i usuwanie kamienia należy dokonywać systematycznie – raz na 6-12 miesięcy, ponieważ kamień tworzy się ze związków mineralnych zawartych w ślinie, a jego powstawanie może mieć różną intensywność u poszczególnych osób.

Kamień zawiera liczne bakterie odpowiedzialne między innymi za przykry zapach z ust, a zła higiena znacznie przyśpiesza jego powstawanie. Czas, który jest dedykowany na wizyty profilaktyczne w naszej przychodni pozwala na cieszenie się pięknych uśmiechem i samopoczuciem przez naszych Pacjentów.