Usuwanie zębów

Usuwanie (in. ekstrakcja) zęba to zabieg, który wymaga wysokiej wprawy, doświadczenia, a zarazem delikatności i wnikliwej diagnostyki. W naszym gabinecie staramy się uratować każdy ząb, który rokuje, iż może zostać wyleczony i dalej spełniać swoją funkcję. Niestety czasami jest to niemożliwe i wtedy sugerujemy jego usunięcie.

Profesjonalna diagnostyka, przemyślenie decyzji o sposobie usunięcia zęba oraz precyzyjne wykonanie zabiegu ma kluczowe znaczenie dla następnych kroków leczenia i ostatecznego estetycznego wyglądu Pacjenta. Dzięki naszej dbałości o naturalne tkanki możemy zminimalizować obszar zabiegowy, a tym samym skrócić czas rekonwalescencji i zminimalizować ryzyko powikłań.

Dbamy o komfort naszych Pacjentów, dlatego wszystkie zabiegi wykonujemy bezboleśnie, używając odpowiednio dobranego znieczulenia, indywidualnie dostosowanego do danego przypadku (z uwzględnieniem warunków fizycznych Pacjenta oraz rodzaju i obszaru zabiegu).

W naszym gabinecie przed usunięciem zęba dokładnie sprawdzamy stan zdrowia i uzębienia Pacjenta, aby zminimalizować ryzyko powikłań czy też niepowodzenia zabiegu. W razie potrzeby wykonujemy odpowiednio: dodatkowe badania.

Stosując jedynie nowoczesny sprzęt diagnostyczny, uzyskujemy pełne informacje o długości, kształcie i dokładnym położenia zęba oraz otaczającej kości, co pozwala nam na trafną ocenę stopnia trudności zabiegu.

Z naszego wieloletniego doświadczenia wiemy, że trudne przypadki usunięcia zębów zdarzają się często, dlatego mamy doświadczenie w przeprowadzaniu zabiegów z zakresu usuwania:

• zębów zatrzymanych,
  • schowanych w kości,
  • złamanych pod dziąsłem,
  • etc.,

które wymagają bardzo precyzyjnej interwencji poprzedzonej wnikliwą diagnostyką, aby podczas zabiegu wszystkie etapy przebiegły zgodnie z planem.

Planując zabiegi z zakresu ekstrakcji od razu omawiamy z Pacjentem potencjalne możliwości rekonstrukcji braku zębowego. Dzięki tak kompleksowemu podejściu możliwe jest lepsze przygotowanie Pacjenta pod przyszłą odbudowę i skrócenie całkowitego czasu leczenia; a tym samym okresu z niepełnym uzębieniem, który jest negatywny w skutkach dla pozostałych zębów.

Na czas pomiędzy poszczególnymi zabiegami oferujemy rozwiązania tymczasowe, które pozwalają na poprawę komfortu w okresie przejściowym i zabezpieczenie obszaru pozabiegowego.

Naszym Pacjentom zapewniamy komfortowe przejście przez wszystkie etapy leczenia, a każdy przypadek traktujemy indywidualnie i w zależności od niego zalecamy indywidualny plan pozabiegowy.

Pozostajemy również do Państwa dyspozycji w ramach dyżuru stomatologicznego 24h/7.